לפי מה שאני יודע, בישיבות, איפה שלומדים תלמוד, מקובל, להתווכח, להציג עמדות שונות לסוגיות שונות, שבמחלוקת. זה תהליך, שמרבה חוכמה, לדעתי. אני מתאר לעצמי, שזה מתרחש ברוח טובה, שעוזר להבין, שהחיים מורכבים, יש הרבה צדדים לכל סוגיה. מתאר לעצמי, שהדיון לא נועד להשפיל ולהקניט. אולי, זה הסוד של החוכמה והשכלה יהודית.




