שבת, 13 ספטמבר 2014 16:54

אנטישמיות ואוטו-אנטישמיות

נכתב על ידי 
דרג את המאמר
(0 votes)

אנטישמיות - זו הפסיכוזה של האנושות. לפעמים קצת נרפאת ולפעמים מתעצמת. בכל מקרה - מחלה כרונית. תמיד היו גם יהודים וישראלים שחלו במחלה. יש לזה גם הרבה הסברים פסיכולוגיים.

Read 1178 times
ד"ר מרק רויטמן

מומחה לפסיכיאטריה, פסיכותרפיה, טיפול מיני והיפנוזה