ביוש – זה נשק הכי מלוכלך, שאפשר להשתמש כלפי בנאדם, בטח כלפי ילד. זה יוצר בפנים דיאדות של מבייש – מבויש, שאיתם אדם אחר כך נכנס ליחסים אחרים, או מתייחס לעצמו. אף אחד לא אוהב, שמביישים אותו.
אני קורא לזה – נשק פסיכולוגי לא קונבנציונלי.
ביוש – זה נשק הכי מלוכלך, שאפשר להשתמש כלפי בנאדם, בטח כלפי ילד. זה יוצר בפנים דיאדות של מבייש – מבויש, שאיתם אדם אחר כך נכנס ליחסים אחרים, או מתייחס לעצמו. אף אחד לא אוהב, שמביישים אותו.
אני קורא לזה – נשק פסיכולוגי לא קונבנציונלי.
מומחה לפסיכיאטריה, פסיכותרפיה, טיפול מיני והיפנוזה