טלוויזיה, כמו שהיא כיום – כל הערוצים, בנויים על הפחדה, עימותים, קטיעת דיבור אחד של השני, הסתה.
בטוח, שזה לא בריא לבריאות. זה ממכר. מפחידים את הצופים, ואז הצופים מסתכלים על המסך, כמו ג'נקי, בתקווה, שירגיעו אותם. אפילו מזג האוויר תמיד מדווחים כהרעה מאיימת.




