אף אחד לא עשה הכול מה שרצה בחיים, או היה יכול לעשות. רצוי להסתכל על מה אדם עשה, ולא על מה לא הספיק לעשות, או לא הצליח, או לא היו תנאים.
למתוח ביקורת על אחרים, או להכניס את עצמך למרה שחורה – זה לא חוכמה גדולה.
אף אחד לא עשה הכול מה שרצה בחיים, או היה יכול לעשות. רצוי להסתכל על מה אדם עשה, ולא על מה לא הספיק לעשות, או לא הצליח, או לא היו תנאים.
למתוח ביקורת על אחרים, או להכניס את עצמך למרה שחורה – זה לא חוכמה גדולה.
מומחה לפסיכיאטריה, פסיכותרפיה, טיפול מיני והיפנוזה