הרבה אנשים מאמינים בצדקתם ושיקול דעתם.
זה לא שאדם לא צריך לגבש את דעתו, אבל למדתי, שתמיד כדאי להשאיר מקום לספק בדעות של עצמך.
הרבה אנשים מאמינים בצדקתם ושיקול דעתם.
זה לא שאדם לא צריך לגבש את דעתו, אבל למדתי, שתמיד כדאי להשאיר מקום לספק בדעות של עצמך.
מומחה לפסיכיאטריה, פסיכותרפיה, טיפול מיני והיפנוזה