בהיכרויות אונליין, כולם מפחדים, כולם שרוטים. כדאי להשתדל להיות נחמד. לא מרוויחים מזה שפוגעים במישהי. אם לא מפחדים להיפגע, פחות סיכוי, שיפגעו בך.
בהיכרויות אונליין, כולם מפחדים, כולם שרוטים. כדאי להשתדל להיות נחמד. לא מרוויחים מזה שפוגעים במישהי. אם לא מפחדים להיפגע, פחות סיכוי, שיפגעו בך.
מומחה לפסיכיאטריה, פסיכותרפיה, טיפול מיני והיפנוזה