מאוד חשוב לבטא במילים את ההרגשות. עוד יותר טוב, לעשות את זה בכתב. אז אפשר לראות, איך תחושות מאוד חזקות וחשובות, יכולות להיות מוסוות מהתודעה. ברגע, ששמים את ההרגשות במילים, כותבים אותם, מבינים הרבה יותר טוב מה מתרחש בנפש.
מאוד חשוב לבטא במילים את ההרגשות. עוד יותר טוב, לעשות את זה בכתב. אז אפשר לראות, איך תחושות מאוד חזקות וחשובות, יכולות להיות מוסוות מהתודעה. ברגע, ששמים את ההרגשות במילים, כותבים אותם, מבינים הרבה יותר טוב מה מתרחש בנפש.
מומחה לפסיכיאטריה, פסיכותרפיה, טיפול מיני והיפנוזה