בן שלי שלח לי שיר אבסטרקטי של משורר, שאני לא מכיר.
וזאת הייתה תגובתי:
האמת - לא הבנתי.
לא שיר ולא פרוזה.
אני מעדיף טקסט ברור, אמירה ברורה.
יש משוררים, שמצליחים בזה.
אבל המאמץ לחרוזים נראה לי מיותר.
יש לאדם מה להגיד - שיגיד בצורה מובנת לכולם.
העולם מספיק מורכב ומסובך, בשביל לסבך אותו עוד יותר.




