שישי, 18 פברואר 2022 10:58

יש שירה, שמעצבנת אותי

נכתב על ידי 
דרג את המאמר
(0 votes)

בן שלי שלח לי שיר אבסטרקטי של משורר, שאני לא מכיר.

וזאת הייתה תגובתי:

האמת - לא הבנתי.

לא שיר ולא פרוזה.

אני מעדיף טקסט ברור, אמירה ברורה.

יש משוררים, שמצליחים בזה.

אבל המאמץ לחרוזים נראה לי מיותר.

יש לאדם מה להגיד - שיגיד בצורה מובנת לכולם.

העולם מספיק מורכב ומסובך, בשביל לסבך אותו עוד יותר.

Read 805 times
ד"ר מרק רויטמן

מומחה לפסיכיאטריה, פסיכותרפיה, טיפול מיני והיפנוזה