שבת, 12 פברואר 2022 12:36

עוד על היכרויות אונליין

נכתב על ידי 
דרג את המאמר
(0 votes)

בהיכרויות אונליין, כולם מפחדים, כולם שרוטים. כדאי להשתדל להיות נחמד. לא מרוויחים מזה שפוגעים במישהי. אם לא מפחדים להיפגע, פחות סיכוי, שיפגעו בך.

Read 809 times
ד"ר מרק רויטמן

מומחה לפסיכיאטריה, פסיכותרפיה, טיפול מיני והיפנוזה