עוד בגיל צעיר, קראתי באיזה רומן קלאסי, אולי צרפתי, שכאשר לאדם יש מה להגיד, יותר קל לו לשתוק. אני חושב, שהכוונה הייתה לזה, שאם לאדם ביטחון עצמי בריא, ערך עצמי שלו לא פגוע, הוא לא ממהר לשום מקום, חושב בהגיון, חיי את הסיטואציה הנוכחית במלואה, לא מאבד את שיקול דעתו, אז הוא יכול להרשות לעצמו לחשוב, ולא למלא כל רגע בדיבור.