מי אמר לי לכתוב ב 1969, כאשר הייתי בן 18-19? זה היה לגמרי ספונטני. צורך פנימי. לדעתי, לא טעיתי. אצלי, זה ממלא את החיים במשמעות. הודות לכתיבה, אני פחות פועל לפי אוטומט מילדות, מפתח תכונות ותובנות חדשות. ללא ספק, שזה עושה את החיים שלי יותר עשירים.
מי אמר לי לכתוב ב 1969, כאשר הייתי בן 18-19? זה היה לגמרי ספונטני. צורך פנימי. לדעתי, לא טעיתי. אצלי, זה ממלא את החיים במשמעות. הודות לכתיבה, אני פחות פועל לפי אוטומט מילדות, מפתח תכונות ותובנות חדשות. ללא ספק, שזה עושה את החיים שלי יותר עשירים.
מומחה לפסיכיאטריה, פסיכותרפיה, טיפול מיני והיפנוזה