קפקא שילם ביוקר על היצירה שלו. לא היה אז טיפול. גם שיש טיפול, רובם מעדיפים לסבול, כי רגילים לזה, כי יש להם חשבונות עם הדמויות הפנימיות שלהם.
קפקא שילם ביוקר על היצירה שלו. לא היה אז טיפול. גם שיש טיפול, רובם מעדיפים לסבול, כי רגילים לזה, כי יש להם חשבונות עם הדמויות הפנימיות שלהם.
מומחה לפסיכיאטריה, פסיכותרפיה, טיפול מיני והיפנוזה