מאמץ יוצר רק התנגדות. אני תמיד זוכר את המילים של המאמן האגדי שלי
מהקנטרי ת"א. בשיא של תרגיל קשה, היה אומר: "קל, קל, עם חיוך!"
אני חושב, שזה נכון לא רק בספורט.
מאמץ יוצר רק התנגדות. אני תמיד זוכר את המילים של המאמן האגדי שלי
מהקנטרי ת"א. בשיא של תרגיל קשה, היה אומר: "קל, קל, עם חיוך!"
אני חושב, שזה נכון לא רק בספורט.
מומחה לפסיכיאטריה, פסיכותרפיה, טיפול מיני והיפנוזה