כל אחד מנסה להחיות בעולם החיצוני את הסקריפטים הפנימיים שלו.
אם הסקריפטים טובים, אז בסדר, אבל לרוב הם בעיתיים, ויוצרים בעיות בחיים.
בגלל זה אני במשך שנים ממליץ למטופלים שלי לנסות לצור תסריטים אלטרנטיביים, בשביל להיות יותר גמישים במצבים שונים בחיים.
כל אחד מנסה להחיות בעולם החיצוני את הסקריפטים הפנימיים שלו.
אם הסקריפטים טובים, אז בסדר, אבל לרוב הם בעיתיים, ויוצרים בעיות בחיים.
בגלל זה אני במשך שנים ממליץ למטופלים שלי לנסות לצור תסריטים אלטרנטיביים, בשביל להיות יותר גמישים במצבים שונים בחיים.
מומחה לפסיכיאטריה, פסיכותרפיה, טיפול מיני והיפנוזה