אנשים מסתובבים בעולם, כל אחד עם התבניות שלו, ומחפשים פרטנרים למשחקים משותפים. לפעמים מוצאים.
מטרת הטיפול, להכיר את התבניות, להיות מודעים לתבניות (תוכנות, תסריטים).
כאשר יש מודעות לעולם הפנימי של עצמך, יש סיכוי לתקן כמה תבניות, תוכנות, תסריטים, הרגלים, לצור חדשים, מה שאני קורה בשפה אופרטיבית – אלטרנטיביים.
זה מאפשר יותר גמישות בהתנהלות בעולם, פחות פגיעות בעצמך ובאחרים. בסך הכול יותר
תחכום בתחומים שונים של החיים.




