עדיף לשמוע את האחר, ולנסות להבין סיבות לזה, שהוא מביע דעות אחרות. לא חייבים לקבל, אבל להבין לא מזיק. אין שום טעם בלנסות לשכנע או לשנות דעות של האחר. זה רק מחזק אותם. מה שכן שווה, זה לסדר את המחשבות של עצמך בכתב.
עדיף לשמוע את האחר, ולנסות להבין סיבות לזה, שהוא מביע דעות אחרות. לא חייבים לקבל, אבל להבין לא מזיק. אין שום טעם בלנסות לשכנע או לשנות דעות של האחר. זה רק מחזק אותם. מה שכן שווה, זה לסדר את המחשבות של עצמך בכתב.
מומחה לפסיכיאטריה, פסיכותרפיה, טיפול מיני והיפנוזה