הדפס את האתר הזה
חמישי, 05 אוקטובר 2023 18:04

טלוויזיה – הייתה יכולה לתרום המון לרמת התרבות, החינוך והשיח הציבורי

נכתב על ידי 
דרג את המאמר
(0 votes)

טלוויזיה, כמו שהיא כיום – כל הערוצים, בנויים על הפחדה, עימותים, קטיעת דיבור אחד של השני, הסתה.

בטוח, שזה לא בריא לבריאות. זה ממכר. מפחידים את הצופים, ואז הצופים מסתכלים על המסך, כמו ג'נקי, בתקווה, שירגיעו אותם. אפילו מזג האוויר תמיד מדווחים כהרעה מאיימת.

Read 629 times
ד"ר מרק רויטמן

מומחה לפסיכיאטריה, פסיכותרפיה, טיפול מיני והיפנוזה