הדפס את האתר הזה
ראשון, 01 אוקטובר 2023 13:24

זה רק נראה שבני אדם דומים

נכתב על ידי 
דרג את המאמר
(0 votes)

לכל אחד דרך משלו, אף פעם לא דומה לדרך של מישהו אחר. לכל אחד יש את הסביבה שבה הוא חיי ושלא תלויה בו, והחלטות ומעשים, שאדם עושה, שיכולים להיות תוצאה של התוכנה הפנימית שלו. כל זה עושה את החיים של כל אחד למיוחדת במינה.

Read 603 times
ד"ר מרק רויטמן

מומחה לפסיכיאטריה, פסיכותרפיה, טיפול מיני והיפנוזה