לדעתי, זום יכול להיות כלי מהפכני בהיכרויות אונליין. חוסך זמן. שני המשתתפים מוגנים. פחות סיכוי לפגוע או להיפגע. מוריד את המתח של הפגישות הראשונות. הרבה יותר פשוט לשוחח בזום, להכיר קצת, לראות אם נוצר קשר, אם יש דברים משותפים. לא שאלות נוקבות. אז גם אם לא יוצאת פגישה, סקס, קשר, לומדים איך להתנהל בצורה נינוחה.
לעומת פגישה ראשונה בזום, פגישה עיוורת בבית קפה, נראית כמו קפיצת ראש לבריכה,
מבלי לדעת, מה העומק שלה.