לאדם יש שליטה לא מבוטלת על העולם הפנימי שלו. חשוב, להרשות לעצמו, לחשוב, לדמיין אחרת, ממה שהתרגל במשך שנים. זה אפילו קל. קל ונעים. לאדם יש זכות מלאה להמציא תסריטים וסרטים פנימיים, שעושים לו טוב. ואין דאגה – זה לא מנתק אותו מהמציאות. זה מאפשר לו לראות את המציאות מזווית, שלא גורמת סבל.




